PrijemPortalČesto Postavljana PitanjaTražiRegistruj sePristupi
Zadnje teme
» Brojimo od 1 pa dokle stignemo...
Uto Jun 12, 2012 1:52 am od Mirka

» Azbuka osobina
Uto Jun 12, 2012 1:51 am od Mirka

» KALADONT
Uto Jun 12, 2012 1:50 am od Mirka

» Okiti jelku
Pon Jun 11, 2012 10:21 am od Mirka

» ASOCIJACIJE
Pon Jun 11, 2012 10:18 am od Mirka

» Šta radite sad dok kuckate ?
Pon Jun 11, 2012 10:15 am od Mirka

» Podela odgovornosti..
Pon Jun 11, 2012 2:25 am od Mirka

» Kada se treba zaustaviti?
Pon Jun 11, 2012 2:21 am od Mirka

» DOBRODOŠLICA novim članovima
Pon Jun 11, 2012 2:16 am od Mirka

Traži
 
 

Rezultati od :
 
Rechercher Napredna potraga
RAZMENA BANERA
BannerFans.com BannerFans.com Image hosted by servimg.com BannerFans.com
Decembar 2018
PonUtoSreČetPetSubNed
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
KalendarKalendar
free counters
Ključne reči
Facebook - Fontana

Delite | 
 

 7 saveta za zdravu prazničnu trpezu

Ići dole 
AutorPoruka
jutarnja izmaglica
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

Datum upisa : 04.12.2010

PočaljiNaslov: 7 saveta za zdravu prazničnu trpezu   Uto Dec 14, 2010 10:57 am

Sačuvajte zdravlje za prazničnom trpezom
Vreme praznika nam donosi i prazničnu trpezu sa onim "teškim" jelima, koja nikako ne možemo da izbegnemo. Količine "praznične" hrane su u svakoj kući bar dvostruko veće od potreba članova porodice.
Svake godine je isto, posle praznika treba skinuti višak kilograma i ući u prošlogodinju garderobu bez zategnutih pojaseva i napetih šavova. Otkrivamo vam kako je i to moguće:
1. Jedite normalno preko dana.
Pogrešna je taktika da se izgladnjujete ceo dan, jer ćete za ručak ili večeru pojesti dva puta više i verovatno ćete posegnuti za previše kaloričnim namirnicama. Jedite pomalo tokom dana, čisto da "nahranite glavu" ...
2. Nemojte odmah da posežete za crvenim, teškim mesom
Govedina u kombinaciji sa piletinom ili ćuretinom je prava kalorijska bomba za vaš organizam. Crveno meso ima 15 do 40% više masnoće od "lakšeg" mesa. Obavezno otklonite kožu sa mesa koje jedete!
3. Potrudite se da pijete što više vode tokom dana i tokom samog obroka.
To je važno zbog sledećeg... Ako vaš organizam dehidrira imaćete potrebu da u sebe unosite „pogrešnu“ vrstu namirnica.
4. Nemojte sebi uskraćivati omiljene vrste hrane.
Misli se na ono o čemu maštate tokom cele godine. Ako sebi uskratite sva zadovoljstva u hrani, može se dogoditi da u sred noći posegnete za ostacima hrane u frižideru.
5. Uvek počnite praznični obrok salatom ili supom...
... a potom nastavite da stavljate u tanjir prvo zdrave namirnice i krto meso. Ako posle ovih namirnica sipate još neku hranu u tanjir, svakako ćete biti skoro već siti i nećete moći da pojedete previše „štetne“ hrane.
6. Nemojte da preskačete vežbanje samo zato što su praznici.
Posle prazničnih obroka, svakako je potrebno da pojačate fizičke aktivnosti. Ako ne možete da vežbate, radite bilo šta slično, prošetajte hiperaktivno dete koje je za večerom ili vi budite osoba koja ide po još jedan hleb.
7. Doprinesite prazničnom obroku, donesite nešto pripremljeno od kuće.
Neka to bude nešto zdravo i manje kalorično. Recimo, voćna salata kao desert ili povrće koje ste kratko prokuvali na pari
Nazad na vrh Ići dole
 
7 saveta za zdravu prazničnu trpezu
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
 :: LIFESTYLE :: ZDRAVLJE-
Skoči na: